Издателство
Етика и конкуренция в рекламата

Етика и конкуренция в рекламата
Албена Павлова и др., НБУ, София, 2025. 232 стр.Реклама
Книгата поставя въпроси, свързани с разликата между етиката и консумативната етика, как работи публично отговорната реклама, какви са отношенията на участващите в рекламната комуникация и кой в крайна сметка е отговорен за налагането на етични правила в рекламата в България. Включени са и материали, свързани с конкурентните войни между някои известни брандове.
Това, което много би ми се искало да проличи от написаното, е отговорността на рекламистите при творенето на реклами, тъй като рекламите възпитават поколенията, формират вкусове, променят животи. Унесени в правенето на пари, рекламните специалисти невинаги си дават сметка за това – дано тази книга ги подсети!
Албена Павлова
© доц. д-р Албена Ганчева Павлова – автор
© Мартин Вършев, Ива Дянкова, Денислав Гешев, Емили Христова, Кандела Ивана Кокалъ – автори на сравнителните анализи в Част втора
Цена: 25.00 лв.
ISBN 978-619-233-331-7