Издателство
Мобилният потребител
Настоящата книга е опит да се проследят и анализират различните измерения на съвременната потребителска подвижност. В нея се застъпва разбирането, че правенето на маркетинг и поддържането на стабилни търговски марки в дигиталната епоха е достигнало качествено по-високо ниво. Мобилността на съвременния потребител е пътешествие във времето и пространството, непознато в историята досега: „близко“ до нас е вече практически всичко; продаването се е превърнало в процес на ангажиране и споделяне; търговските марки се оказват това, което потребителите правят със и за тях; а дизайнът във всичките му проявления, както и технологизирането на простичките взаимодействия между клиенти и компании са станали ключови „места“ за създаване и повишаване на стойност и за двете страни.
Димитър Трендафилов е доктор по семиотика и преподавател по маркетинг в департамент „Икономика“ на Нов български университет. Научните му интереси са в областта на управлението на търговските марки, комерсиалната комуникация и потребителското поведение.
ISBN 978-619-233-153-5
Цена: 32.00 лв.