facebook
koritsa-osnovi-na-marketinga-vtoro-preraboteno-i-dopalneno-izdanie_612x830_fit_478b24840a

Основи на маркетинга (Второ преработено и допълнено издание)

Икономика

Автор:Галина Младенова, Надежда Димова, НБУ, София, 2025. 312 стр. Година на издаване:2025

Описание

Настоящото второ преработено и допълнено издание на „Основи на маркетинга“ предлага систематизирано и аналитично изложение на фундаменталните принципи, категории и инструменти на съвременния маркетинг. Изданието е съобразено с актуалните тенденции в пазарната среда и е насочено към успешното формиране на цялостна теоретична и приложна подготовка на студентите в областта на маркетинга.

Учебникът отчита последните насоки и промени в потребителското поведение, дигиталната трансформация и глобалната бизнес среда. Чрез теоретични постановки и практически примери книгата подпомага студентите, преподавателите и професионалистите в изграждането на цялостно разбиране за маркетинговите концепции, стратегическото планиране и ефективната комуникация с пазара. Допълнените раздели включват актуални теми като дигитален маркетинг, корпоративна социална отговорност, устойчив маркетинг и етика.

 

Съдържание

 

Цена: 25 лв. / € 12,78

ISBN 978-619-233-365-2